BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Hallooo ! Selamat Datang Ke Blog Yang agak Huru Hara nie ! ^_^

Tuesday, July 12, 2011

Minggu Yg Paling MeMBosaNkan


Minggu nie lhaa aku ase minggu yg paling bosan skali nk dtg skolah . Sebab minggu nie straight mcm2 masalah dtg menimpa aku . Hmmm , sedih glerw lhaa . Membe2 jela tempat yg aku bole share masalah aku . Nak share dgn family , aku tak rapat sgt dgn diorang .


Now , aku nk share sikit masalah aku kat skolah . Dalam 1 minggu nie je aku terus bole jadi maket kat skola . Sebab nye kecoh pasal aku gadoh dgn seorang pengawas ni lhaa . Dia tu 1 kelas dgn aku . Dari dulu sampai skrg mmg aku tak suke kat dye , Sebab dia tu ''Bajet Hot'' je lbeyh . Dia dah FITNAH aku ! dia pergi wat report kat guru disiplin kate yg aku nie slalu kacau dia  . perh ,,, saket nye aty aku ! aku nie kalau tak suke kat seseorang tu , lagi lhaa aku tak suke nk mngacau dia . Buang mase jerw seyh . Aku sendiri pon tak tau pe yg dia tak puas hati dgn aku . Bila aku tanye kat dia , pe yg aku dah wat salah kat dia , Dia diam . Dia tak nak jawab . Tak mcm bikin bingit plak kn perangai dia mcm tu .




                Aku tak adw lhaa gaduh bertumbuk smp mcm nie skali , tapi budak tu besar kan kes nie mcm kes gaduh brtumbuk plak . Hal kecik , nak d'besar-besar kn. Mcm budak tak matang jerk .


Dah lhaa tu , dia bole plak print picture2 aku kat fb n beberape yg laen bagi pade ckgu . Ape ke bangang je keje dia tu ! Aku sndiri pelik , dia nk ckp kat ckgu yg aku nie pengkid tau pon yg psl dia tuduh aku kacau dia . Haishh ! bodoh betol . hmm , cikgu2 plak bole prcaye dgn kate dia 100% , walaupun belum dgr lagi penjelasan dari aku . Mentang2 lhaa dia tu pengawas , kire smua nye dia baek lhaa . Aku nie jela yg Jahat . Ape seyh mcm tu . D'sebab kan dia , aku terpakse kene pergi kaunseling & dalam mase yg same , aku nie jgk dah d'label kan sebagai pelajar yg b'masalah . adoyy =='' teruk nye naseb yg menimpa aku nie . Tapi ape je aku bole buat , terpakse jela aku pergi . Nak melawan tak bole , krg lagi teruk plak kes aku . Terpakse lhaa aku sabar jerk . 

No comments:

Post a Comment